Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~arashi20 | użytkownik

imię i nazwiskoArashi20 adresWarszawa zarejestrowany16.12.2005 @08:24:41 ostatnio na stronie10.10.2015 @19:55:00

Zajmuje sie fotografia od 7 lat ,większość moich prac to zdjęcia portretowe ,w których są uchwycone emocje i nastroje oraz piękno.
Niestety nie znalazłam swojego miejsca w fotografii, lecz tym czasowo próbuje wszystkiego i staram sie dążyć do perfekcji.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6144806
digarty379 komentarze4403 posty na forum0

komputer / sprzęt
Laptop Acer TravelMate2410 :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Avadra    23.06.2008 @09:47:19
No nie dziwie się
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~Hehee    23.06.2008 @01:36:02
Świetna galeria ! Poobserwuje
~milenarozmus    20.06.2008 @13:41:55
niedopracowane w sensie nie pojechane filtrami i blurem jak twoje ?

niedopracowane lol
~milenarozmus    20.06.2008 @13:38:02
ciagle czekam
~milenarozmus    20.06.2008 @10:27:05
a czemu ? :D
~westofmoon    18.06.2008 @11:59:34
świetne zdjęcia
dodam do obserwowanych
_______
(:
~Bartekkatowice    13.06.2008 @10:18:55
Masz wielki talent i dobre pomysły. Podoba mi się Twoja galeria. Poobserwuję sobie troszkę
_______
Jeżeli idzie do Ciebie góra, a nie jesteś Mahometem to uciekaj, bo na 100% to jest lawina

Moja strona: http://www.bartosznowicki.pl
~castor101    12.06.2008 @14:40:48
ciekawa GALERIA!!
GRATULUJĘ i pozdrawiam
_______
modelek szukam... Kalisz i okolice
~Frodo    08.06.2008 @01:55:40
Pozdrawiam. Zdecydowanie wolę modelki o bardziej obfitych kształtach, bardziej kobiece :D
~kubik02    29.05.2008 @10:17:26
mniejsza o, to co to jest, do mnie nie przemawia. zdjęcie było by super, świetne, zajebiste, gdyby nie ten brokat.
_______
?????? ???
~kusia    24.05.2008 @18:10:35
ja jej nie namalowałam to aparat :/ nie pamietam jak mu sie to zmienia :P
~sebol    22.05.2008 @21:03:53
a dziękuję za ocenkę
_______
czekam na Twoją zemstę
~belferek    13.05.2008 @09:30:10
fajna galeria
~andrzej59xl    12.05.2008 @20:59:34
jeszcze raz sprawdzę

pozdrawiam
~AnonimowyGrzybiarz    11.05.2008 @15:59:00
jeszcze nie skończyłem :D
_______
Ku sercu Opowieści...
http://mnichhistorii.blogspot.com - nowa notka!
Why so serious?!
~jeesoo    08.05.2008 @22:31:41
a owszem
_______
There are only 10 types of people in the world:
those who understand binary and those who don't.
~cracku    04.05.2008 @16:38:04
jest mi naprawde przykro, ale coz, lepije byc szczerym niz milym
_______
W życiu piękne są tylko chwile....
~cracku    04.05.2008 @16:29:06
nikt ci nie krze przeciez


urazona stwierdzeniem?
_______
W życiu piękne są tylko chwile....
~Frodo    04.05.2008 @11:33:32
Słodkiego ciała nigdy za wiele ....
~zstudio    30.04.2008 @01:36:07
O jaka ładna galeria - ciekawy klimat i fajnie pokazane. Pozdrawiam i przy okazji zapraszam w skromne progi
_______
Think Different
~boysband    16.04.2008 @19:49:30
prace masz wyjebane ... w kosmos ... szkodaze ja nigdy tak dobrych zdjec nie zrobie ... wiec zyczyc szczescia nie msuze bo i tak jest idealnie ;p ... ale powiem że jest naprawde świetnie buziak
~leszsol    08.04.2008 @09:50:59
mogę oglądać tą galerię godzinami
~toblind    25.03.2008 @01:07:07
ogladajac twoja galerie az szkoda z niej wychodzic swietne zdjecie
extra
_______
feci, quod potui, faciant meliora potentes - zrobiłem, co mogłem, kto potrafi, niech zrobi lepiej.
~andrzej59xl    22.03.2008 @08:08:20
Pogodnych, radosnych i ciepłych Świąt, pozdrawiam serdecznie
~Clay    18.03.2008 @09:42:46
Hej, mam nadzieję że nie obraziłaś się za moje komentarze. Ale masz naprawdę dobre spojrzenie przez obiektyw. Dobre modelki i ciekawe ujęcia ale postaraj się zwracać uwagę na drobiazgi jak biżuteria, koloryt ciala(zawsze można użyć fluidu) itp..
życzę Ci powodzenia w dalszych pracach
_______
tylko prawda
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 50 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt