Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~arashi20 | użytkownik

imię i nazwiskoArashi20 adresWarszawa zarejestrowany16.12.2005 @08:24:41 ostatnio na stronie10.10.2015 @19:55:00

Zajmuje sie fotografia od 7 lat ,większość moich prac to zdjęcia portretowe ,w których są uchwycone emocje i nastroje oraz piękno.
Niestety nie znalazłam swojego miejsca w fotografii, lecz tym czasowo próbuje wszystkiego i staram sie dążyć do perfekcji.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6144806
digarty379 komentarze4402 posty na forum0

komputer / sprzęt
Laptop Acer TravelMate2410 :D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~igorimiolczyk    21.04.2009 @19:25:47
POZOWAŁ DZIĘKI WIELKIE
~chomiik    21.04.2009 @09:30:26
to prawda ladna
~chomiik    21.04.2009 @09:29:14
nie sadze delikatnie mozna bylo poprawic bo az grudki widac ;/
~radvanced    23.03.2009 @22:28:58
a co?!
mam Cie na oku.

pozdrawiam
~chlopek    14.03.2009 @15:08:44
matka, wez sie kurwa ogarnij!!!! jestes z Olkusza? heh?
~chlopek    14.03.2009 @15:03:26
sluchaj dziewczyno, nie pierdol, bo sie nie znasz i tyle. a ponadto relatywizm i homiletyzm twoj jest na tyle istotny, ze go nawet nie zauwazasz
~Liviii    13.03.2009 @09:39:02
ctrl + f5 ;d
dodałam złe zdjecie, które było składane . i od razu zmieniłam , no ale widocznie się nie pokazało własciwe :D
_______
Choć często niepewnie, a czasem tak trudno, wciąż warto próbować, nigdy nie jest za późno.
~Liviii    13.03.2009 @09:30:47
0 programu graficznego , no chyba ze ramka,
_______
Choć często niepewnie, a czasem tak trudno, wciąż warto próbować, nigdy nie jest za późno.
~icedpee    12.03.2009 @23:21:01
warszawka płonie
~icedpee    12.03.2009 @22:47:21
nie chcę mi się z Tobą gadać, tipsie.
~StabSupreme    12.03.2009 @01:20:43
yyyyyyy porostu oceniłem Twoje prace jedne są super a drugie są słabe / niczym mi nie zawiniłaś pozdrawiam
~TomaszPutowski    06.03.2009 @18:17:19
dzieki za odwiedziny
_______
Pu&To
~thomeus    03.03.2009 @10:26:50
Bardzo ładne folio Poobsewuję troszkę
~magfire    01.03.2009 @18:47:56
świetne folio, będę zaglądał częściej
~igorimiolczyk    28.02.2009 @09:41:16
BYŁO BY SMACZNIE MNIAM
~igorimiolczyk    28.02.2009 @09:40:44
PIĘKNIE DZIĘKUJE
~Papo    28.02.2009 @09:29:21
dzieki
~pejo    28.02.2009 @09:21:16
a co w niej dziwnego?
~Argoth    27.02.2009 @09:40:26
skórra....fatalna,
zobacz jakie fatalnie wyszły cienie,tam z tyłu to kolczyk czy jakiś glut?
oczy , zęby ....masakra , modelka zadowolona??
za takie ładne pryszcze na ramionach?
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~khoronzon    22.02.2009 @10:16:43
Choć portrety to zdecydowanie nie moja działka, to muszę przyznać, że masz w portfolio kilka ciekawych prac. No i za ulubioną książkę wielki plus, bo cykl Lian Hearn również pochłonąłem z wypiekami

Powodzenia w dalszej pracy!
~hama    13.02.2009 @16:32:26
Jeśli chodzi o portret właśnie zostałaś moją idolką...
~holeff    10.02.2009 @12:28:54
Przeciez to jest oczywiste!!!
O ulotność egzystencjalnych transgresji zdarzających się entropicznie.
Po galerii wnioskuje że raczej tego nie zrozumiesz


_______
_______________________________________________________________HLF
~mirel109    06.02.2009 @00:28:05
jak nie jak tak xD Zajebiscie było.. i frytki były dobre:D
_______
http://www.delusion-art.blogspot.com - złudzenie fotografii
~igorimiolczyk    27.01.2009 @15:12:13
miłego
~igorimiolczyk    27.01.2009 @12:03:03
witam wspaniała galeria podziwiam talent
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 50 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt